6 Ağustos 2011 Cumartesi

Sanal ortamda over kanseri hakkında yazılan her bilgiyi ciddiye alsaydım eğer, hangi anti-depresan beni depresyondan kurtarırdı bilmiyorum...ya da kurtarabilir miydi?

Ameliyatlarım bittikten sonra hastalıkla ilgili hiç bir bilgi araştırmadım. Hatta aylarca bilgisayarımı bile açmadım, açamadım... 'can' la başla kendimi iyileştirmeye uğraşırken, bir makinayı açıp saatlerce önünde oturacak gücüm de yoktu zaten. Doktorlarım bana yeteri kadar bilgi veriyorlardı. Daha fazlasını düşünemiyordum bile. 

Son bir kaç haftadır başka konular ile ilgili araştırmalar yaparken, bir iki anahtar kelime ile arama yaptım. Karşıma çıkan sonuçlar akıl karıştırmaktan başka bir işe yaramadı. İyi ki teşhis konulduktan sonra hızımı alamayıp bilgisayarın başına geçmemişim. 

Size tavsiyem doktorlarınızla herşeyi konuşun, sorularınızı sormaktan çekinmeyin ama lütfen çeşitli sitelere girip hastalıkla ilgili derin bilgiler edinmeyin. Okuduklarınız genel bilgiler olacak ama hepimiz 'özel'iz ve herbirimizin hastalığa ve tedaviye vereceği cevap genel bilgilere sığmayacak kadar mucize dolu! Mucizelere inanın!  
İnanın bana, doktorlarınız sizin durumunuzu, yaşantı şeklinizi, beslenmenizi, yaşınızı, hastalığın evresini, tüm ihtimalleri göz önünde bulundurarak cerrahi müdahelede bulunuyor veya tedavi yöntemlerini uyguluyorlar.  

Herşeyden önce, kendinize ve hayata sarılın :)

Bakın bakalım nasılmış 'hayat' daha yakından bakınca!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder